MEH


Aloha, it's nice to see you again. Apologies for the lack of posts this past week but I had to deal with the pain of the last week of school and all that goes with it (last minute tests, essays and general school-ness ugh). I have also been ill so I haven't worn anything more exciting than pajamas. But I'm back with a little outfit post! I went to see Catching Fire today - FINALLY - and enjoyed it thoroughly. I have read the book so I vaguely knew what happened but I had sort of forgotten how it ends and lots of details. This meant I went through the emotional roller coaster all over again. I am still sort of sick so I didn't feel like wearing anything too fancy. I went for my new MEH jumper from a vintage stall at the Clothes show live and some high waisted black skinny jeans from M&S. If you like the Joni topshop jeans or American Apparel's ones then I would definitely recommend these to you! They are so similar and much cheaper. I also wore my homemade pom pom crown. I have been loving these sort of Meadham Kirchhoff/Tavi Gevinson crowns lately and have made so many! I am going to take some proper photos of them all soon for a future post. Speaking of Meadham Kirchhoff, who else is excited for their collection for topshop? 

Headband - self made
Jumper - Vintage
Jeans - M&S



-Lexi xo

5 comments

  1. this is so cool, and the most tumblr sweatshirt ever haha! I'm really craving some of topshop's mom jeans at the moment, they go with literally everything and yes omg their rainbow print pleated skirt is amazing - it reminds me of my little pony:')

    xxx

    thisisfrom-matilda.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yeah I suppose it is pretty damn tumblr. Yes! But they have to be really high waisted in my opinion to look the best! Ah yes I love that one too! xo

      Delete
  2. Sweet Blog site. I dig the blog:)



    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    ReplyDelete
  3. It's 'Joni' not 'Joli'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oops slip of the keyboard. Thank you for telling me.

      Delete